niedziela, 18 grudnia 2016

Dom ubrany na Święta


Taki dzień jak dziś to wyzwanie:
od rana do wieczora - zmierzch :)
ciemnawy i mglisty,

tak biało-czarny, jakby chciał sprowokować wyobraźnię do wysiłku, do szaleństw ;)

moja błądzi:

ostatnie drgania światła wchłaniają kontury kształtów,
przędą widmowe mgły,
nie ma granic a płynne przesilenia rzeczywistości wibrują nieuchwytnymi molekułami,
jestem chwilą i chwila jest we mnie,
grudniowy zmierzch...
przenika wszystko i łapie prosto za serce...

"Mamusiu miałaś ubierać z nami choinkę, a nie znowu coś tam notować" ;)










18 komentarzy:

  1. Och, jaka piękna świąteczna atmosfera w Twoim domu.
    Przecudne zdjęcia.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty znow krok przede mna. Wlasnie tak sobie myslalam w tym roku, ze marzy mi sie choinka ubrana w biel. Kiedys sie spelni :-) . Wasza jest przepiekna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :) Jestem pewna, że Wasza jest przecudna. Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  3. o jaka piękna panna zielona! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jeszcze tylko kominek obok i przybywam z książką ~!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. jak pięknie, jak bajkowo, stylowo, klimatycznie...i słowa łapiące za serce. Serdeczności dla Was.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ogromnie! Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkiego co najmilsze w te Święta.

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dziękujemy! Wzajemnie - spokojnych i pogodnych Świąt!

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...