czwartek, 23 lutego 2017

Przedwiosenne inspiracje


"I think I need more fulfillness in my life" - takie zdanie przeczytałam ostatnio i przykuło moją uwagę,

bo ja chyba też :)

o artystyczne spełnienie mi chodzi
- ono zawsze dobrze robi na duszę :)

pisałam ostatnio o malowaniu,
w efekcie zamiast za pędzle złapałam za maszynę do szycia
a dziś marzy mi się makrama :)
nigdy się nią nie parałam,
jednak gdy oglądam zdjęcia, to strasznie mam ochotę spróbować,
mojej córeczce bardzo przydałaby się jaśniutka torebka,
zauroczyła mnie też firanka ze sznurków i dywanik
- pewnie wymagają mnóstwa pracy:






pochwalę się jakie popełniłam lalki:










trochę zabawy :)



14 komentarzy:

  1. artystyczna z ciebie kobietka, i jak widać ze zdolnymi manualnie rączkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - choć to moja maszyna kochana powinna dostać komplementy :)

      Usuń
  2. Taką lalą sama chętnie bym się pobawiła :) słodkie są!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło - dziękuję! Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  3. zabawy ??? trochę zabawy ?? czy Ty wiesz, że o wiele mniej cudne lale ludzie sprzedają za ciężkie pieniądze ??? ależ masz talent ... matko ! i te buciki nieeeeeeeee

    Podrzucam przy okazji coś z czego beczę ze śmiechu od wczoraj:

    https://www.youtube.com/watch?v=0PRAVJMvbWc

    https://www.youtube.com/watch?v=RiO2A_mAy5E

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne! Dzięki!
      I za miłe słowa dziękuję :)

      Usuń
  4. Wow! Fantastyczne lale! Szkoda, ze moje dziewczyny nie lubia lalek bo bym od Ciebie kilka zamowila. Kreatywna mama z Ciebie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne laleczki. Zakochałam się w Twoich pracach.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...